Slide background
20161105_weert_ds1_robbers_home

Dames 1 coach Robbers tijdelijk uit roulatie

Nieuws, Teamnieuws dames 1

Eric Robbers moet zijn functie als trainer/coach van Seesing Personeel | Orion Dames 1 tijdelijk neerleggen. Medische klachten weerhouden hem ervan om op dit moment door te kunnen gaan. Aan het begin van deze week heeft Robbers het team en het bestuur laten weten dat ‘het even niet meer gaat’ en hij volledige rust moet nemen.

,,We vinden het voor Eric persoonlijk heel erg vervelend dat hij zijn functie moet neerleggen. De gedreven trainer/coach begon vol goede moed aan het nieuwe seizoen maar aanhoudende klachten nopen hem om volledig rust te moeten nemen,” zegt voorzitter Jeroen van Ree.
,,In overleg met technische staf en het team zijn we aan het kijken hoe we tot een goede oplossing kunnen komen. We willen Eric graag behouden voor Seesing Personeel | Orion, maar  voorlopig zullen zijn taken waargenomen moeten worden. Tom Buijs traint de selectie tweemaal per week en we zijn op zoek naar de iemand die de derde training en de coaching gaat verzorgen. Dat wordt nog wel een klus maar hopen dat we spoedig een passende oplossing te hebben gevonden,” Van Ree.

20161030_ds1_alternods2_robbers
Trainer/coach Eric Robbers. Foto: Hans van Dijk.
Foto aanhef: Eric Robbers voor ‘zijn’ team na de overwinning in Weert.